marți, 20 noiembrie 2007

Stand fara vanzatoare

Stii ca la magazinul x, vanzatoarele sunt acre. Stii ca faci bataturi la picioare pana la cel mai apropiat alt magazin. Intri milostiv. Eviti contactul vizual. Te decizi cat mai repede ca sa nu iesi mirosind a gogonele. Asa s-a intamplat si acum o saptamana. Am intrat in respectivul magazin. Papilele gustative m-au tras de maneca la vederea unor fursecuri pervers expuse. Imi potrivesc un zambet tamp si ma adresez entitatii din spatele tejghelei: "As dori 200 de gr de fursecuri (si indic pofticios)". Raspuns macabru: "Eu dau decat paine daca vrei". Inghit in sec. Intreb: "Si de la cine pot lua fursecuri?"..."Nu stiu, nu e vanzatoare la ele, eu nu pot sa dau"... Deci imaginati-va ca exista in lumea asta un magazin care are un raion cu marfa mereu proaspata dar care nu are vanzatoare... Am iesit repede, inmarmurit si cu papilele atrofiate.

Un comentariu:

vreaudoarsaploua spunea...

stiai ca fac fursecuri bune? :)